დღე მეხუთე
დღეს გავეცანით კონსტრუქციული უკუკავშირის მაგალითებს. უკუკავშირის განხორციელების დროს ჯერ დავიწყოთ პოზიტიურით, ავუხსნათ რა იყო კარგი, შემდეგ მივუთითოთ რა არის გასაუმჯობესებელი და ბოლოს რჩევა, როგორ გააუმჯობესოს. დავიწყეთ პროექტის პროცედურების გაწერა. ჩამოვაყალიბეთ დავალებები ბლუმი/გარდნერის მიხედვით. შევქმენი ჩემი სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია.
პრეზენტაცია საინტერესო იყო.კარგადაა მოსწავლეთა შესაძლებლობები და ინტერესები.კარგია, რომ პრაქტიკულადაც შეასრულებენ,რაცაინტერესებთ.
ОтветитьУдалить